Zpět na přehled všeho, co IZIO umí
CRM systém

CRM systém

Dokonalý přehled o všech klientech a dodavatelích

Jako správný kapitán máte sloní paměť a dokonalý přehled o všech zákaznících. Dopřejte stejné znalosti i ostatním na palubě. V IZIO uvidí karty klientů a dodavatelů včetně zakázek, nákupů, seznamu úkolů a historie komunikace – pohromadě a přehledně seřazené. Založit nový kontakt jim díky propojení se systémem ARES zabere minutu, dohledat a upravit stávající ještě méně. Zvolili si přece vlastní kategorie filtrování! Tak žádné zdržování.


Import klientů a dodavatelů

Díky importu si v systému IZIO můžete vložit všechny vaše stávající klienty nebo dodavatele najednou. Takto si jednoduše a během chviličky vytvoříte vlastní CRM systém, který může obsahovat i tisíce kontaktů. Pro usnadnění jsme pro vás připravili i vzorovou šablonu, dle které je možné import provést.

 

Více kontaktních osob

V CRM systému IZIO můžete ukládat libovolný počet kontaktních osob včetně kontaktních údajů, jako jsou mobil, telefon či e-mail.

Vytvoření polí s vlastními údaji

Kromě standardních, předvolených polí si můžete v systému IZIO vytvářet také pole s vlastními názvy položek. Dle standardních i nově vytvořených položek si pak jednoduše vyfiltrujete údaje, které jsou pro vás podstatné. Můžete si tak například rychle odlišit dodavatele s velkoobchodní sítí od maloobchodu nebo snadno vyselektovat klienty, kteří od vás odebírají určitý druh produktu.

S CRM systémem online máte všechny podklady na jednom místě

U klientů i dodavatelů můžete evidovat záznamy týkající se vztahu a komunikace s ním. Záznamy můžete označovat jako finanční nebo soukromé, přikládat k nim soubory jako přílohu nebo je připomínat libovolným uživatelům systému. Díky možnosti vkládat prolinky také jednoduše odkážete na vybraný soubor nebo webovou stránku, čímž výrazně eliminujete celkový objem uložených dat na cloudu. Více o záznamech a připomínkách najdete v sekci Firemní komunikace.

Přehled navázaných úkolů

Dále máte v CRM systému IZIO přehled o úkolech, které souvisí s konkrétním klientem nebo dodavatelem. Provedete-li záznam o jednání s klientem, ihned můžete také vytvořit nový úkol, který z jednání vyplynul.

Zrealizované zakázky či objem nákupů

U klientů si jednoduše zobrazíte přehled všech zrealizovaných zakázek s možností snadného vyhledání a otevření zakázky. Zakázky můžete rovněž zakládat přímo z karty klienta. U dodavatelů lze zobrazit přehled všech nákupů, které byly zadány v rámci zakázek. Lehce tak zjistíte četnost a objem nákupů u jednotlivých dodavatelů. Navíc u dodavatelů vidíte i všechny objednávky, které jste u daného dodavatele vytvořili, za jakou cenu a v jakém jsou momentálně stavu. Samozřejmostí je i také CRM mobilní systém v naší mobilní aplikaci.