Zpět na přehled všeho, co IZIO umí
CRM systém

Mobilní aplikace

Mějte přehled o tom, co se děje na palubě. Kdykoli a odkudkoli, i když zrovna nestojíte na kapitánském můstku. Díky mobilní aplikaci pro nejpoužívanější systémy iOS a Android máte vy i vaše posádka dostupné zakázky, úkoly, kontakty a výkazy na pár tapnutí přímo z displeje smartphonu. Třeba takovou navigaci cestou na schůzku s klientem nebo krátká upozornění na ploše mobilu i u vypnuté aplikace si rozhodně oblíbíte.


Mobilní aplikace IZIO zdarma ke stažení

Mobilní aplikaci pro iPhone, iPad a iPod touch s operačním systémem iOS 7.0 a vyšší si můžete zdarma stáhnout z App Store.
Mobilní aplikaci pro chytré telefony a tablety s operačním systémem Android 4.0 a vyšší si můžete zdarma stáhnout z Google play. 
Po jejím spuštění můžete ihned otestovat její funkčnost na ukázkových datech demoverze bez nutnosti založení účtu.

Pokud si přejete propojit mobilní aplikaci s vaší firmou, budete potřebovat IČ (stejné jako pro založení účtu), login a heslo (stejné jako do aplikace na počítači). Před používáním mobilní verze musíte mít nainstalovanou verzi na svém počítači a je nutné projít průvodcem při prvním spuštění. Pro zajištění bezpečného přístupu k vašim datům je rovněž nutné váš mobilní telefon na počítači autorizovat.

  

Neustálý přehled aktuálních zakázek

Díky mobilní verzi IZIO máte neustále u sebe aktuální přehled vašich zakázek. Můžete vytvářet nové zakázky, editovat ty stávající a měnit jejich stavy. Grafické zobrazení na kartě zakázky vás ihned informuje o její rentabilitě. K dispozici máte přehled záznamů a úkolů. S pomocí mobilní aplikace IZIO můžete zapsat nový záznam nebo zadat nový úkol. K dispozici máte i seznam vykázaných hodin, nákupů i výdajů. Tyto náklady můžete také zadávat přímo z mobilní aplikace.

Klienti a dodavatelé vždy po ruce

V mobilní aplikaci máte k dispozici přehled klientů a dodavatelů. Můžete vytvářet nové (vč. načtení údajů z registru ARES) i editovat ty stávající. U každého klienta i dodavatele máte k dispoziciseznam kontaktních osob. Pokud chcete zavolat nebo napsat e-mail kontaktní osobě, stačí klepnout na telefon resp. e-mail. Pokud klepnete na adresu, zobrazí se vám ihned na mapě a můžete se nechat lehce navigovat. Na kartě klienta i dodavatele máte k dispozici přehled záznamů a úkolů s tím, že jednoduše můžete vytvořit nový záznam nebo zadat úkol.

Záznamy a podklady na jednom místě

IZIO vám umožní zapisovat záznamy ke všem entitám systému – úkolům, zakázkám, klientům i dodavatelům. Záznamy můžete rozlišovat na veřejné, finanční a soukromé a vkládat k nim přílohy. Jako přílohu můžete vložit existující fotografii nebo vyfotit novou. Díky tomu můžete např. snadno „naskenovat“ do systému podepsanou smlouvu, uložit elektronicky rukou psané poznámky a náčrtky nebo třeba vyfotit hotový výrobek. 
Záznamy pak můžete snadno připomenout vybraným uživatelům 
prostřednictvím připomínky, která se zobrazí i na mobilním zařízení.

Firemní komunikace odkudkoliv

Mobilní aplikace IZIO vás udrží v kontaktu s ostatními zaměstnanci. Díky notifikacím na displeji vám neunikne žádná připomínka, kterou vám dají vaši zaměstnanci na svých počítačích. Notifikace fungují, i když aplikaci nemáte momentálně zapnutou. Nad ikonou IZIO se zobrazuje počet nepřečtených připomínek. Z připomínky můžete snadno přejít na záznam, na který připomínka odkazuje. V mobilní aplikaci IZIO máte k dispozici přehled svých zadaných i obdržených úkolů. Úkoly můžete vytvářet, vykazovat na ně svoji práci a měnit jejich stavy.

Aktuální statistiky a manažerské výstupy

Obrovský přínos pro vás bude mít i neustálý přístup ke statistikám. Okamžitě se můžete podívat na aktuální i měsíční výkazy, kdo na čem momentálně pracuje nebo na roční přehledy nových a dokončených zakázek. Mobilní verze IZIO vám zobrazí stejné statistiky jako verze na vašem počítači.

 

Pokročilá práce s pohledy

Pokud si na počítači uložíte vlastní pohledy, máte jej k dispozici i na vašem mobilním telefonu. Nezáleží, jestli je to pohled na klienty, dodavatele, úkoly nebo zakázky. Sami si dokonce můžete nastavit jejich pořadí a uložit si je pro další použití.