Zpět na přehled všeho, co IZIO umí
CRM systém

Objednávky

Od vytvoření objednávky až po její vyřízení je to kus cesty. Neztraťte se během ní v záplavě termínů a nákladů. IZIO se stane vaším navigačním centrem: vždy vám nahlásí, jestli bylo zboží objednáno, zaplaceno a v termínu také dorazilo. Na jednom místě uvidíte i náklady na objednávky, které pak šmahem přiřadíte k dané zakázce. U všech ďasů - termín dodání se zase posouvá? Jen klid. Záznam snadno upravíte a pošlete posádce upozornění. Rychle, na pár kliknutí.


Kompletní přehled objednávek

Všechny objednávky mají společné atributy, které potřebujete mít kdykoliv po ruce. Mají svého dodavatele, manažera komunikace a smluvený termín dodání. U každé objednávky je vše přehledně zobrazeno. Neunikne vám žádný termín dodání a díky přiřazeným kontaktům jste také ihned připraveni komunikovat s dodavatelem.

Všechny záznamy a podklady na jednom místě

Občas vše neběží přesně tak, jak jsme si naplánovali. Může se zpozdit termín dodání, může se změnit cena. Při správě objednávek si můžete evidovat všechny záznamy, které se týkají průběhu jejich řešení, od začátku až po jejich ukončení. Lze je také libovolně označovat jako finanční nebo soukromé, formátovat pomocí integrovaného editoru, vkládat přílohy nebo přímé odkazy. Více o záznamech a připomínkách najdete v sekci Firemní komunikace.

Neustálý přehled o vašich nákupech

Evidence objednávek v IZIO spolehlivě hlídá i tok vašich financí. Kdykoliv vám poskytne informace o konkrétních částkách u jednotlivých objednávek a při realizaci pak není nic jednoduššího než vzniklé náklady přiřadit k dané zakázce.

Snadné rozpoznání stavu objednávky

Každá objednávka má své životní cykly. Musíte ji vytvořit, objednat a zaplatit. V evidenci objednávek IZIO ihned vidíte, v jakém cyklu se konkrétní objednávka právě nachází. Aktuálně vytvořená objednávka je označena stavem „Vytvořena“. Do stavu „Objednáno“ ji manažer přesune až při potvrzení objednávky dodavatelem. Stav „Zaplacená“ slouží k archivaci objednávek po vyřízení fakturace s dodavatelem. Pokud se objednávka z jakéhokoliv důvodu nedokončí, můžete ji evidovat ve stavu „Zrušená“.