Zpět na přehled všeho, co IZIO umí
CRM systém

Plánování

V plánování a organizaci času se pozná zkušený kapitán. IZIO bude vaší pravou rukou – připomene vám blížící se schůzku, poradu nebo důležitý úkol. Jednoduše si v něm naplánujete jednání, zarezervujete služební auto nebo školicí místnost. Aktivity můžete navázat na konkrétní zakázku, klienta nebo objednávku. A díky vlastnímu systému značení a filtrování vám postačí letmý pohled do kalendáře a jste v obraze: dneska Tahiti, za týden Bora Bora. 


Opakované události

Pokud se ve vašem kalendáři některé akce pravidelně opakují, odteď stačí, když je zadáte pouze jednou. Máte například každé pondělí od deseti do dvanácti hodin poradu? Nebo musíte každý pátek zpracovat report pro svého nadřízeného? Zadejte si tyto události do kalendáře a nastavte je jako pravidelně se opakující. Již nebudete muset vyplňovat stejné údaje každý týden, IZIO to udělá za vás. A budete-li chtít, IZIO vám událost ještě připomene.

Plánování aktivit sobě i spolupracovníkům

Zefektivněte plánování svého času, času svých spolupracovníků i času společného. Díky IZIO si můžete zaznamenat všechny své naplánované aktivity do vlastního kalendáře plánovaní. Můžete také nahlížet do kalendáře ostatních a máte-li přidělena práva, plánovat rovněž společné aktivity a schůzky. Svůj měsíční přehled si pak po přihlášení jednoduše zobrazíte přímo na ploše a žádná důležitá událost už vám neunikne.

Plánování docházky

Plánovat čas a rezervace můžete i u neživých subjektů ve vaší firmě. Zapomeňte na stresové situace, kdy potřebujete služebně odjet autem a žádné zrovna není k dispozici. Plánování pro auta bude pro vás jednoduché a nic vám neunikne. Svůj kalendář a plánování časových rezervací mohou mít výrobní stroje, automobily, místnosti a dokonce i výrobní kapacity. Kalendář můžete používat pro plánování pro auta, plánování pro místnosti, plánování pro stroje, prostě pro rezervování čehokoliv.

Nastavení různých přístupových práv

Ve společném plánování času si můžete jasně vymezit, kdo bude mít právo přistupovat k informacím o vašem kalendáři, kalendáři jednotlivých kolegů a samozřejmě i neživých subjektů. Nastavit lze i právo na provádění změn a rezervací. Sami si tak můžete nastavit svůj hierarchický systém, díky kterému každý z týmu bude moci nahlížet a ovlivňovat jen ty události, které jsou potřebné k jeho práci.

Možnost připomínat dané aktivity

IZIO vám může, ale nemusí naplánované aktivity automaticky připomínat. Nechcete-li neustále sledovat, co důležitého vás čeká, IZIO to pohlídá za vás. Při vytváření události stačí vybrat možnost automatického připomenutí s vámi zvoleným časovým předstihem a událost se vám v odpovídající čas sama připomene. Díky tomu máte 100% jistotu, že na nic podstatného nezapomenete a budete mít dostatek času na vyřízení.

Vlastní typy a barevné rozlišení typů událostí

Funkce Kalendář v systému IZIO disponuje rozšířenými možnostmi nastavení. Ve svých aktivitách si můžete vytvořit vlastní systém zaznamenávání, který zajistí maximální přehlednost. Využít můžete možnosti rozlišení jednotlivých typů událostí vlastním názvem, ale také barevně. Na první pohled tak poznáte, zda máte například někomu v danou hodinu zavolat nebo vás čeká schůzka. IZIO vám pomůže také s organizováním mimopracovních termínů, i ty lze v systému naplánovat a samozřejmě odlišit od těch pracovních. Kdykoliv můžete ke všem vytvořeným událostem připojit také jakoukoliv poznámku či dodatek.

Filtrace dle typu událostí, osob či subjektů

Vytvoříte-li si vlastní systém jednotlivých typů událostí, můžete se v nich jednoduše orientovat pomocí filtrů. V pondělí se budete chtít například podívat, jaké máte na tento týden naplánované pracovní cesty. Ve filtračním okénku jednoduše vyberete položku pracovní cesta, zvolíte časový rozsah a systém vám automaticky vygeneruje všechny události, které splňují zadání. V jednom okně si též můžete zobrazit časové rozvrhy vámi vybraných osob či subjektů, včetně typu zobrazovaných událostí. Praktickou funkcí je možnost přednastavit a pojmenovat si tyto vyfiltrované pohledy. Kdykoliv si pak můžete vybrat přesně ten, který právě potřebujete, aniž byste jej museli znovu specifikovat.

Provázanost s ostatními agendami

Danou událost můžete při vytváření jednoduše navázat na Klienta, Dodavatele, Objednávku, Zakázku či Úkol. Z události se poté můžete přepnout přímo na kartu Klienta, Dodavatele apod. a ukládat například své poznámky formou záznamu.

Náhled na denní, týdenní i měsíční kalendář

Na všechny své záznamy můžete nahlížet z různého časového pohledu. Zobrazit si můžete podrobný denní, týdenní nebo měsíční přehled.