IZIO TERMINÁL
Tento hardwarový doplněk slouží pro online vykazování práce zaměstnanců, kteří pracují bez počítače (například ve výrobě). Jedná se o moderní terminál s barevným displejem a čtečkou otisků prstů i čipů. Terminál je připojen k síti pomocí TCP/IP s dynamickou IP adresou.
Jak funguje vykazování práce bez počítače
Uživatel se přihlásí na terminálu pomocí otisku prstu nebo čipu. Vybere ze seznamu úkol nebo zakázku, na které bude pracovat. Dále zvolí z nabídky požadovanou činnost a potvrdí ji tlačítkem Start.
Po opětovné autorizaci na terminálu může uživatel svoji činnost pozastavit (například odchod na přestávku), ukončit nebo vybrat jinou činnost.
Pokud je terminál připojen k internetu, odesílá okamžitě nasbíraná data do cloudu. Díky tomuto online zadávání lze ve statistice „Právě pracují“ zobrazit, kdo na čem v danou chvíli pracuje.
Terminál si sám rovněž stahuje aktuální informace o nových úkolech, zakázkách a zaměstnancích.
Porovnání výkazů práce s docházkou zaměstnanců
Na zařízení IZIO TERMINÁL můžete sledovat i docházku vašich zaměstnanců. To je možné v případě propojení informačního systému IZIO s docházkovým systémem Alveno a aktualizovaného firmware v IZIO TERMINÁL. Díky tomu jednoduše zvýšíte efektivitu práce vašich zaměstnanců. Zvýšením efektivity práce se zvyšuje i zisk firmy. Docházkový systém vám taktéž zajistí snadné podklady pro mzdy.
Stolní identifikátor (otisk)
IZIO umožňuje spravovat identifikační údaje zaměstnanců, jako je číslo čipu, nebo otisk prstu. K nahrávání otisků se používá stolní identifikátor, který se připojí k vašemu PC pomocí USB.