Stav před IZIO
Evidence práce projektantů na zakázkách byla v excelu a papírové formě. Vyplňování výkazů práce a následné zpracování časové náročnosti zakázek vyžadovalo neproduktivní administrativní úkony. Tento způsob byl naprosto nedostatečný z hlediska okamžitého zjištění stavu rozpracovanosti, ekonomické bilance a dodržení kalkulace zakázek.
Proč jsme zvolili IZIO?
Pro IZIO jsme se rozhodli díky skvělé prezentaci a jednoduché obsluze. Nechali jsme si udělat nabídku i od jiných dodavatelů zakázkových systémů, ale nesplňovali naše požadavky.
Výsledek
IZIO nám umožňuje:
- sledovat ekonomickou a časovou náročnost zakázek
- sledovat práci zaměstnanců, měsíční výkazy zaměstnanců slouží zároveň jako podklady pro mzdy
- máme k dispozici seznamy klientů a dodavatelů včetně roztřídění na kategorie, identifikačních údajů, vložení nových dat je snadné díky systému (stačí vložit IČ)
- interní komunikace prostřednictvím „nástěnky“ a kalendářů
„Systém IZIO za tři roky užívání v naší společnosti hodnotíme jako efektivní nástroj pro zvýšení produktivity práce.“
Silvie Víchová
manažerka firmy