AZ CZ servis s.r.o.

Stav před IZIO

Evidence našich  zakázek byla v papírové formě a díky přibývání dalších klientů nebylo možné udržet přehled, kdy se která zakázka má dělat. Přehled o stavu zakázky byl jen na základě zpětné vazby od techniků telefonicky nebo osobní návštěvou technika.

Proč jsme zvolili IZIO?

IZIO jsme si zvolili díky skvělé prezentaci a poměrně jednoduché a intuitivní obsluze. Dívali jsme se i po jiných zakázkových systémech a měli různé nabídky ,ale většinou byly dražší a nesplňovali naše představy a požadavky .

Výsledek

IZIO nám umožňuje přesně sledovat, kdo na jaké zakázce pracuje a v jaké fázi rozpracovanosti se daná zakázka nachází. Naši technici mají aplikaci v mobilu, která jim předává veškeré informace o zakázce a my tak máme zpětnou vazbu. Okamžitě víme, zda zakázku dokončil, přerušil apod. Izio jsme si nadefinovali podle interních potřeb firmy. Je skvělé, že se jako jedna z mála aplikací se přizpůsobí dle potřeb uživatele. Díky tomu máme nyní dokonalý přehled o zakázkách aktuálních i o jejich historii a můžeme s těmito daty dále pracovat. 

Pavel Jíša

jednatel