Stav před IZIO
Excely, papíry, poznámky a pouze tušení o aktuálním stavu zakázek. Situace, která s růstem objemu výroby nemohla pokračovat. Složité kalkulování opakujících se zakázek, dohledávání informací a stále opakující se chaos.
Proč jsme zvolili IZIO?
Při hledání vhodného dodavatele jsme hledali firmu, která nás přesvědčí nejen cenou a schopnostmi systému, ale zajímal mne i lidský přístup a prostředí systému ve kterém máme další roky fungovat. Po IZIU jsem poohlížel delší volbu a ve správný okamžik jsme se nalodili.
Výsledek
IZIO nás dokopalo k tomu, abychom činnosti systematizovali. Do firmy zavádíme procesy, lidé získávají více kompetencí a v zakázkách je pořádek. A to jsme teprve na počátku fungování, protože ještě nevyužíváme mnoho možností, které systém nabízí. Pochvalujeme si především to, že i náročnější nastavení zvládne běžný uživatel – jde například o vlastní pohledy na zakázky, vytvoření vlastních polí a sloupců nebo snadné exporty zobrazených dat.
"IZIO zlepšilo život každého námořníka z naší tiskárny. Evidujeme, měříme, víme víc a zvládáme víc.“
Milan Kozler
jednatel