Ibis interiér s.r.o.

Stav před IZIO

Objednávky a smlouvy jsme připravovali ručně, přehled o zakázkách byl jen na papírech a v kalendáři. Někdy se stávalo, že jsme zapomněli vyrobit nějakou zakázku, protože jsme nepoužívali žádný systém k evidenci objednaných zakázek. Bylo to zbytečně zatěžující a nepřehledné.

Proč jsme zvolili IZIO?

IZIO jsme začali používat kvůli jednoduché obsluze. Systém je jednoduchý ale zároveň překvapivě hluboký co do funkcí. Nyní využíváme přibližně 10% jeho potenciálu a i tak je pro nás velmi platným nástrojem.

Výsledek

IZIO mi umožňuje rychle založit novou objednávku, připravit Smlouvu o dílo nebo kalkulaci. Díky vzdálenému připojení přes tablet mám všechny rozpracované zakázky vždy při ruce. Také mám přehled o ziskovosti zakázek, díky jednoduchému zadávání nákladů a pracovních výkazů zaměstnanců. Díky systému IZIO se mohu více soustředit na práci, která je pro firmu důležitá.

Tomáš Korejtko

jednatel společnosti