Stav před IZIO
Evidence zakázek byla v papírové formě, která byla naprosto nedostatečná z hlediska okamžitého zjištění stavu rozpracovanosti zakázky, špatný přehled zakázek za jednotlivého klienta. Co se týká ziskovosti jsme pouze odhadovali jak na tom zakázka a následně druh výrobku je.
Proč jsme zvolili IZIO?
IZIO jsme si zvolili díky skvělé prezentaci a poměrně jednoduché obsluze. Dívali jsme i po jiných zakázkových systémech, ale většinou byly dražší a jejich komunikace s námi se omezila pouze na zaslání ceníku.
Výsledek
IZIO nám umožňuje přesně sledovat, kdo na jaké zakázce pracuje, v jaké fázi rozpracovanosti se nachází. Umí spočítat ziskovost, takže můžeme zkontrolovat, zda je správně spočítaná kalkulace. Uživatel není omezen pevně zadanými položkami, ale sám si může nadefinovat políčka, která jsou podle jeho potřeb. Skvělé jsou filtry, které si může uživatel nastavit podle své potřeby a následně je i uložit a používat i nadále.
"IZIO je jednoduchý na obsluhu a zaměstnavatel má přehled, kdo a na čem pracuje a brzy v sítu zaměstnavatele uvíznou problémový zaměstnanci, kteří jinak bez dozoru nepracují jak by měli. Investice do IZIO se vrátí v dohledné době."
Marcela Flegrová
účetní