Stav před IZIO
Jakožto nová firma s širokou škálou potencionálních klientů, jsme z počátku veškeré firmy evidovali pomocí dokumentu excel. Firmy jsme museli dělit podle jejich stavu, zda mají zájem o spolupráci nebo nikoli apod. Před pořízením CRM IZIO jsme evidovali okolo 200 firem. V této fázi jsme již začínali v excel souboru ztrácet přehled. Proto jsme dospěli k závěru, že bude potřeba si pořídit CRM, které by nám s evidencí klientů pomohlo.
Proč jsme zvolili IZIO?
IZIO jsme zvolili z důvodu jeho jednoduchosti ve všech směrech. Právě proto, že toto CRM nabízí víceméně základní funkce, nám plně vyhovuje ve vztahu k našim potřebám vedení evidence klientů. Ze CRM IZIO využíváme z 99% výhradně vedení potencionálních klientů pod agendou kontakty.
Výsledek
V této době evidujeme okolo 3 500 potencionálních klientů. Pouze pomocí CMR IZIO jsme schopni se v tomto vysokém počtu orientovat a dále s nimi pracovat. Díky možnosti filtrů, sloupců a kategorií v agendě kontaktů, jsme si byli schopni IZIO nastavit přesně podle našich představ a potřeb.
"IZIO je velice jednoduché na obsluhu s minimem funkcí, které jsou však pro většinu firem plně dostačující. Nemohu si vynachválit jeho přehlednost. Po více jak 2 letech zkušeností s tímto CRM, bych neměnil."
Adam Červinka
ředitel společnosti
.