Stav před IZIO
Evidenci zakázek a cenových nabídek jsme měli převážně v papírové podobě, excel tabulkách a vytvořených databázích.
Proč jsme zvolili IZIO?
IZIO nás oslovilo možností evidovat zakázky, vytvářet ucelené cenové nabídky a pracovat s databází odběratelů i dodavatelů na jednom místě s tím, že je možné tyto informace sdílet v rámci firmy se svými kolegy.
Dále pak snadnou dostupností odkudkoli i přes mobilní aplikaci zjišťovat skutečné stavy zakázek. Uvítali jsme i možnost vkládání dokumentů k jednotlivým zakázkám, jako např. v našem případě formulář zaměření, fotografie z místa realizace, vystavené faktury, Smlouvy o dílo apod. Vše je rovněž přístupné online odkudkoli.
Výsledek
IZIO nám umožňuje neustálý přehled nad zakázkami, s možností filtrace podle jejich stavů. Máme přehled o nákladech na zakázky, neustále po ruce potřebnou dokumentaci, vidíme kroky jednotlivých pracovníků a můžeme tak i sledovat jejich efektivitu práce.
Michal Erlich
Jednatel STARLUX