STATIKON Solutions s.r.o.

Stav před IZIO

Pro evidování práce jsme používali sofistikovanou tabulku v Excelu, nicméně ta se postupně rozrůstala do nepoužitelných dimenzí, byla snadno dodatečně upravitelná a také snadno smazatelná. Stále na ni s láskou a nostalgií vzpomínáme, ale už jsme dál, už se plavíme…

Proč jsme zvolili IZIO?

Nějaký systém na evidenci jsme potřebovali z důvodu nabývající složitosti vedení a kontrolování zakázek a z důvodu vedení podrobnějších záznamů o jednotlivých zakázkách a klientech. Při porovnání tří podobných systémů bylo IZIO pro naše účely nejlépe padnoucí a cenově přijatelné.

Výsledek

V IZIU v současné době vedeme evidenci zakázek (nahrazuje zakázkovou knihu), evidenci klientů, fakturujeme a hlavně vykazujeme práci, která se automaticky přiřazuje správným zakázkám a máme tak přehled o tom, jak na tom aktuálně jsme a zpětně, co jak dopadlo. Lze pak analyzovat, proč něco dopadlo lépe a něco hůře a zda je to vina naší neefektivní práce, špatně nasmlouvané zakázky a nebo je na vině „složitý a extrémně náročný“ klient, o kterého je lépe příště neusilovat.

Petr Žalský

jednatel