TECE Česká republika s.r.o.

Stav před IZIO

Využívali jsme běžných softwarů pro evidenci projektů. Byla to taková pionýrská doba. Neměli jsme možnost efektivního řízení. S růstem naší společnosti jsme hledali technické řešení, které nám umožní efektivně řídit a komunikovat naše aktivity.

Proč jsme zvolili IZIO?

IZIO mělo v dané chvíli několik výhod. Přístup z PC, ale i z mobilních zařízení. Navíc jsme hledali specifické řízení. Všechny firmy se zaměřují na přímý prodej. Ale jen IZIO přišlo s řešením, které vyhovuje i firmám, které dělají nepřímý prodej. Nejdříve jsme si připadali jako mimozemšťani. Všichni se snažili ohnout naší firmu, aby se hodila pro jejich CRM. IZIO se přizpůsobilo nám.

Výsledek

Díky IZIO jsme začali efektivně využívat našich zdrojů, lépe sledovat naše zakázky a hlavně, efektivně sdílíme informace uvnitř firmy. Včetně jednoduchého zpracování úkolů. IZIO nám za příjemné peníze nabízí optimální řešení. Naším cílem je peníze vydělávat. Nechceme je utrácet za předimenzované a neefektivní řešení. Nemuseli jsme se přizpůsobit a platíme jen za to, co využíváme.

„Díky IZIO mám možnost plánovat optimální skladové zásoby a efektivně řídit pracovní činnosti obchodního týmu. Již jsem zažil CRM, jehož jsem byl otrokem. Doba kamenná je ale pryč a já mohu konstatovat, že mám na své straně partnera, dobrého dělníka. Díky tomu se mohu věnovat dalšímu rozvoji.“

Aleš Daniel

Managing Director